طب گیاهی چینی می تواند به خوبی پوکی استخوان درمان کند
نوشته شده توسط : Andy

طب گیاهی چینی می تواند به خوبی پوکی استخوان درمان کند

به عنوان یک بیمار کلیوی علائم رایج تورم است که به علت عملکرد ضعیف کلیه ایجاد می شود، آب اضافی در خون نمی تواند خارج از بدن تخلیه شود و در فضای بین بافت ها و در انتهای اندام های بدن قرار گیرد. تورم. نشستن اندامها به نشانه ای از تورم اندام فوقانی و پایین اشاره دارد. برخی در همان زمان تورم اندام را نشان دادند؛ بعضی فقط اندام فوقانی یا اندام یا یک طرف را می بینند.
تورم اندام ناشی از تجمع گرمای مرطوب: تورم اندام، تورم و درد مفصلی، سوزش پوست، قرمز و براق پوست، تب، ترس از باد، تشنگی، خستگی و ناامیدی. پوشش زبان زرد، چرب و پالس سریع است.
عضلات رکابگاری گاز تورم اندام: اندام متورم، آگاهانه پف کرده، و رنگ پوست رنگ پریده است. به نظر می رسد الاستیک، یا هر دو آنها تنگی نفس و خفگی قفسه سینه. زبان زبان، سفید و ضعیف است.
رکود سرد و مرطوب اندام ها: مفاصل اندام دردناک هستند، درد موضعی است و یا اندام های پایینی به خصوص سنگین هستند، اندام های متورم، اندام های سنگین و حرکت ناخوشایند است. زبان زبان است و پالس ملایم است.
کمبود چی، استاز خون، تورم اندامها: اندامها متورم میشوند، به راحتی بالا میآید، دستها و پاها سرد میشوند، یا اندامهای بیحسی و حرکت ضعیف است؛ یا تورم اندام تحتانی، شکلات بنفش بر روی پوست؛ حتی نیم طول و غیره زبان، رنگ پریده و سفید است، یا با اکیموز و پالس خفیف.
در حال حاضر بیماران بیشتر و بیشتر علاقه مند به درمان طبیعی با گیاهان دارویی چینی هستند که هیچ تاثیر جانبی بر روی بیماران ندارد و درمان برای بیماران راحت است؛ درمان طب سنتی یک سری از درمان های سیستمیک را که توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی است.این بسیار مؤثر است برای از بین بردن تورم .. اگر می خواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن لطفا با ما تماس بگیرید از طریق زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: